Reklamácia
Sme povinní vám dodať tovar v zodpovedajúcej kvalite a bez vád. Pokiaľ objavíte vadu ihneď po prevzatí tovaru, alebo sa vyskytne problém počas 24 mesiacov od zakúpenia tovaru, budeme sa snažiť vyriešiť túto záležitosť k vašej spokojnosti.
Reklamáciu vybavíme obratom, najneskôr však do 30 dní. Ďalšie informácie k reklamácii sa dočítate nižšie v reklamačnom poriadku, či v Obchodných podmienkach (bod 7.1. až 7.18.)
Tu kliknite na tlačidlo, ktoré vás odkáže na ďalšiu stránku:
Reklamačný poriadok
Nasledujúce body sú iba výňatkom z obchodných podmienok: bod 7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA.
- Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prezrieť a o prípadných zistených vadách informovať predávajúceho e-mailom najneskôr do 5 dní od prijatia tovaru.
- V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady a popísať, ako sa tieto vady prejavujú.
- Na reklamáciu je nutné predložiť doklad o zakúpení tovaru.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym zaobchádzaním, nevhodnou starostlivosťou v rozpore s návodom alebo zle zvolenou veľkosťou.
- Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku, ktoré nemá vplyv na funkčnosť tovaru.
- Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do 30 dní od obdržania reklamácie o spôsobe vybavenia reklamácie.